Saturday, November 18, 2006

Listan

snorig
korrekt
monstruös
liten
vacker
nyvaken
kvittrande
tunnhårig
svampformad
slarvig
stum
utländsk
frågvis
besvärlig
fryntlig
pipig
spretig
norsk
gråsprängd
urskrynklig
medelklassig
trist
tomtelik
storbystad
sprallig
hundaktig
storörad
förvånad
tjock
dominant
misstänksam
blyg
näpen
snål
bastant
stinkande
näsvis
snygg
fräknig
snobbig
återvändande
bullrig
skör
råttfärgad
snäll
artig
road
grå
nördig
mullig
högtravande
timid
påpälsad
obegåvad
neurotisk
pladdrig
golfmässig
ung
hemtrevlig
slemmig
uråldrig
inställsam
okej
målmedveten
otrevlig
ordinär
varm
berest
nonchalant
sniken
sluten
rödsprängd
skakig
skallig
mobilpratande
äppelkäck
kaotisk
spiknykter
överraskad
småsöt
mammig
finurlig
förtrolig
knapphändig
sprucken
speedad
nollställd
försynt
köttig
envis
harmonisk
generad
harmynt
optimistisk
smutsig
barnslig
bonnig
spastisk
skeptisk
kunnig
putslustig
sexig
kanadensisk
uttråkad
halvdöd

6 Comments:

At 6:25 PM , Blogger annen said...

Vad många kunder du har haft! Köpte alla något alltså?

 
At 12:09 AM , Blogger AmöbaBoy said...

Det där var inte alla. Kanske en tredjedel av alla som köpte något... Så jag har fan legat i idag.

 
At 11:25 PM , Blogger blaskagg said...

Hur fan visste annen att du syftade på dina kunder? Jag trodde att du sammanställt en lista på "bra adjektiv" :)

 
At 10:39 AM , Blogger AmöbaBoy said...

Jag tror Annen tjuvläste inlägget innan... Men jag vet inte, hon kanske gissade hejvilt! :)

 
At 12:38 PM , Blogger blaskagg said...

Jag missade helt att inlägget hade ett tidigare introduktionsinlägg. Nu föll pusselbitarna på plats.

 
At 3:05 AM , Blogger Sanna ... said...

oj. Typ samma sort folk som jag jobbade medpå psyk.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home