Saturday, November 18, 2006

Direkt från bokhandeln

Nu kör jag en snabbis här, står i kassan i bokhandeln. Känns alltid lite förbjudet och spännande.
Jag har ett projekt jag tänkte genomföra idag. Efter varje kund ska jag skriva ner det adjektiv som bäst beskriver henne/honom, och sen lägga upp listan här ikväll. Jag måste skriva ett adjektiv för varje kund, och jag får inte använda samma två gånger. Möjligen blir det lite krystade lösningar framåt eftermiddagen, men det får du ta.

För övrigt tänkte jag utlysa en liten "tävling", eller vad man ska kalla det: Vad vill du se AmöbaBoy blogga loss om? Konsumenttänkande på hög nivå. Släng åt mig ett köttben i form av ett ämne eller en idé så skriver jag om det vinnande bidraget. Först till kvarn får propellern i ögat .

4 Comments:

At 12:12 PM , Blogger annen said...

Tycker ditt projekt låter som en kul idé!

Blogga om någonting som har med Winnerbäck att göra :)

 
At 3:05 PM , Blogger reb said...

jag säger, blogga om din bästa bakupplevelse.

 
At 12:31 PM , Blogger blaskagg said...

Väntar fortfarande på bloggen om musikrecensioner.

 
At 3:06 AM , Blogger Sanna ... said...

Jag vill att vi har en blogg-battle, där vi förolämpar varandra. Eller, ska vi vara gästbloggare hos varandra? Som du kanske har jag som projekt just nu att kommentera alla dina bloggar, men vet inte hur länge jag orkar. Kram

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home