Tuesday, October 31, 2006

Bonusinlägg (bara för trogna läsare)

I avdelningen "skumma dagboksanteckningar om fester" har vi här en godbit från 1999. Jag var sjutton år och... ja, då är man som man är:

31 september 1999
I går kväll var det fest hos Marcus. Jag var hos Peter och duschade och fixade till mig, lånade en ful apelsinfärgad tröja av Peter och sen drog vi. Kul som fan, jag köpte en halv kvarting (3,5 cl) 32%-ig sprit av Peter, och en starkbärs av Johan. Vi satt och sjöng Hammerfall-låtar i kör, och allt var party. Jag blev en panter och bet Johan så han tappade ut sin dricka, jag var ett Star Wars-skepp med två kuddar kring huvudet osv. Sen blev det bråk, det kom alldeles för mycket folk och två 15-åriga turkar kom i tjafs med varandra. Då ringer den ena upp fem 20-åringar som kommer och spöar den andre med ett järnrör i revbenen. En massa dyra spritflaskor blev snodda från Marcus föräldrar, Hannas skor, 900-kronors Nike, köpta dagen innan blev också stulna, bilar utanför blev sönderslagna, kaos. Till dess var det kul i alla fall.

1 Comments:

At 7:46 PM , Blogger annen said...

Oj vilket kaos. Och du var en panter :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home