Saturday, August 15, 2009

Släpp in gästerna!

Bloggar för en gångs skull inte hemifrån! Sitter i en korridor ovanför Vinterträdgården i Villa Brevik på Lidingö. Det är bröllop här och inom 30 minuter ska jag slå mig ner på trumstolen. Vi ska få 100 gäster att dansa som om det inte fanns någon morgondag. Jag bär fluga och väst för första gången i mitt liv och jag är tänd på gränsen till övertänd. Känner mig i och för sig mer som Zlatan än Kim Källström, och vi har alla sett vad en övertänd Zlatan kan åstadkomma. Ibracadabra, nu jävlar åker vi! Jag har ett fantastiskt band med mig, piano, bas, trumpet, saxofon och en magnifik sångerska. Kan inte gästerna vara klara med middagen snart? Min högerfot stampar okontrollerat. Jag vill nu!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home