Friday, March 23, 2007

Oinspirerat inlägg, märkligt nog

Åh fan. Jag är trött. Men jag har väl ett par saker jag borde informera dig om.

1. Jag har varit på jobbintervju idag. Det gick ganska bra, tyckte jag. Inte superbra, men det verkar som det finns en chans. Det var svårbedömt, jag kan vara ute och cykla också. Men om de säger ja ska jag åka till Moskva och jobba där en månad. Med tv-produktion. Jag berättar mer sen.

2. Jag har köpt en skrytmobil idag. Den har radio, 2 Mp-kamera och 16 miljoner färger på displayen. Man blir glad av en sån. Fan tro't.

3. Så glad att man springer vidare och shoppar en Nintendo Wii. Så kan det gå.

Imorgon får jag besked om Moskva. Jag har spelat Wii så att pulsen är skyhög och armen värker. Hur fan ska jag kunna sova?




4 Comments:

At 9:09 AM , Blogger annen said...

Oj oj! Vad mycket som har hänt! Är nyfiken på hur det går med Moskva!

 
At 10:28 AM , Blogger blaskagg said...

Tänk. Det känns som om jag skulle kunnat skriva det där inlägget. Med undatag för wii, skrytmobil och Moskva.

Håller tummarna för Moskva, förresten. Rättelse: håller en tumme för Moskva. Två tummar jinxar turen.

 
At 12:20 AM , Anonymous Anonymous said...

Hej, hoppas att det gick bra med jobbet! Ring och berätta. Kom precis hem från Grebbesta, jävla antiklimax, polisrazzia som slutade med att de stängde hela skiten. Du kanske har hört?
Sanna

 
At 12:29 AM , Blogger Jonathan said...

Vi får hoppas att du får jobbet. Själv sitter man bara o är oproduktiv.

Senaste inköpta sak för mig var en M14 replika, och den kostade drygt en tredjedel av vad en Wii gör.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home