Saturday, May 05, 2007

Ingen karriär - automatisk misär?

Det är skönt att jag inte oroar mig så mycket för framtiden. Jag har jobb till och med den 14 maj, därefter vet jag i princip ingenting förutom att jag kommer att stå i bokhandeln lite på helgerna. Tänk om jag varit värsta karriäristen som fått ångest bara av tanken på några veckor utan jobb. Hade jag varit värsta karriäristen hade jag nog i och för sig tagit bättre vara på min talang och haft ett ordentligt jobb nu. Men det är jag inte! Tralala

2 Comments:

At 4:15 PM , Anonymous Anonymous said...

iiii tobbe. du bara spyr ut inlägg, faskiken va roligt. jag har dessutom fått skratta högt vid dagens läsning :-) liten malin mkt glad

pusssss

 
At 4:43 PM , Anonymous Anonymous said...

jag hade tänkt att skriva nästan samma sak som malin ... fast rättstavat förstås.

uppskattar också din inläggstakt.

saknar dig. och dina wiikontroller. de hade varit fina ikväll när vi kör tidernas skönaste partygame - i sonic and the secret rings.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home