Saturday, May 05, 2007

Sovmorgon och egotid

De senaste dagarna har jag fått förmiddagen ledig. I början var jag tvungen att gå upp åtta, efter några dagar räckte det med halv tio. Då kändes det som superlyx att få börja elva. Men nu, igår och i förrgår, har jag fått börja 14.00. Det är galet skönt. Jag går upp vid tio, går ner och petar i mig valda delar av frukosten, och drar mig sen upp på rummet igen. Jag är så van att vara ensam, jag behöver det. Få göra allt i mitt tempo utan att någon tittar över axeln. Sen jag lyckades sno med mig den här laptopen till hotellet känns allt dessutom mycket bättre. Det går inte att blogga på kontoret. Dels är det för livligt och dels vill jag inte att någon ska se att jag gör något annat än jobbar. Allt du läser är således skrivet på hotellet men publicerat på kontoret. Men det spelar ingen roll, för jag ligger två timmar före dig ändå!

Nu ska jag spela lite Playstation.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home