Saturday, May 05, 2007

Pannkakor upp i halsen

Fan, fan, fan, som Thåström skulle ha sagt. Jag vill inte förstöra min relation till pannkakor! Jag gillar ju egentligen pannkakor. Men att äta pannkakor till frukost 21 dagar i rad tär på relationen, I tell you. Men vad ska man göra när brödet går att slå ihjäl nån med, broccolin är broccoli och äggröran lyser gyllengul med sin frånvaro?

Det godaste jag ätit hittills är pizzaglass. Det är inte glass, men det serveras på glassvis. Struten är av deg och fyllningen är ost, tomatsås, champinjoner och skinka. Galet gott. Eller ja, galet och galet, men i jämförelse med det mesta annat jag ätit här är det himmelskt. Himmelsk pizzaglass. Hi hi. Exotiskt. Jag känner mig som värsta resejournalisten just nu, typ som Sanna. Hej Sanna!

När jag kommer hem ska jag hälla upp en halvliter kall röd mjölk. Ta fram tre havreknäcke. Ett nyinköpt paket Lätta och en lika nyinköpt herrgårdsost. Med lätt nötsmak.

Lätt nötsmak.



Blä.

3 Comments:

At 3:55 AM , Blogger blaskagg said...

Brocollin är brocolli, du är otrolig.

 
At 4:28 AM , Blogger Unknown said...

Undrar vad Stephen Hawking äter?

 
At 12:42 PM , Anonymous Anonymous said...

hej tobbe!
sanna

Öh, förövrigt, poker nästa vecka?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home