Tuesday, February 13, 2007

Fråga till alla tjejer

Hej igen! Det var ett tag sen. Tänkte ställa en fråga till alla mina kvinnliga läsare:

Hur länge skulle du kunna avstå sex för att få behålla ditt favoritplagg?

Alltså, vaddå konstig fråga? Vad menar du? Jag vill veta! Jag tycker det är en helt normal fråga som jag gärna skulle fråga alla kvinnor i hela Sverige. Inget konstigt med den. Eller vänta nu... Det var inte min åsikt. Det var visst Aftonbladets.

Längre blogg kommer inom några veckor.



9 Comments:

At 10:34 PM , Blogger blaskagg said...

Är svårt att upptäcka sådant där. Man kan komma undan med de konstigaste frågorna och åsikterna bara genom att det står Aftonbladet i adressfönstret. Eller komma undan... man kan påverka massan, OM inte skarpa amöbapojkar skärskådar och bashar.

 
At 10:55 PM , Blogger annen said...

Jag har nog inget favoritplagg ens så därför vet jag inte :P

 
At 7:28 PM , Blogger AmöbaBoy said...

Mäh! Det stod ju i Aftonbladet att tjejer har favoritplagg. Du är ingen riktig tjej.

 
At 7:29 PM , Blogger AmöbaBoy said...

...eller så är Aftonbladet ingen riktig tidning.

 
At 10:01 AM , Blogger annen said...

Tror mer på det senare alternativet ;)

 
At 5:38 PM , Blogger Erika Lundin said...

Åh nu sitter jag bara och försöker komma på ett scenario då man verkligen står inför det dilemmat. Typ, om man har ett favoritplagg som är fruktansvärt fult och som man envisas med att ha på sig hela tiden så ingen vill ligga med en av den anledningen? Fast det känns inte som om det håller helt sådär. Måste tänka mer.

 
At 11:34 PM , Blogger Sanna ... said...

Vad menar du med sex? Måste sexet involvera en partner, för annars klarar jag mig jävligt länge ;)

 
At 11:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Hahaha, tack, du generaliserade tjejers och skvallerblask-hjärntvättades superhero! Fortsätt skärskådandet! Kärlek.

 
At 10:27 PM , Blogger *SaKi* said...

Vilken puckad fråga.
Självklart så ger man inte upp sex för ett favoritplagg. Ta det, bränn det. Nästa favvoplagg är bara ett card-sweep away anyways :p

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home