Saturday, January 27, 2007

AstraZeneca har ringt igen

Nu ringde Tina K igen. Studien är framflyttad två dagar till. Med lite tur innebär det problem för någon av de ordinarie grisarna. Fick också veta lite mer om hur det egentligen går till när en extrareserv ska ersätta en avhoppad ordinarie.

Vi är fyra reserver i studien. Om en ordinarie av någon anledning faller bort, väljer den rekryteringsansvarige vem av dessa fyra som rings upp. Det är alltså ingen klonkfaktor inblandad, typ att de drar ett kort ur en kortlek. Den rekryteringsansvarige väljer den som verkar bäst lämpad. Hoppas jag gjort ett sympatiskt och lämpligt intryck. Jag har gjort vad jag har kunnat i alla fall.

Sen var det ju så att vi reserver skulle få ersättning för att vi stod på stand-by här på hemmaplan, och följde restriktionerna ang alkohol, sömn och mat. Den ersättningen måste ju växa nu, i och med att de håller oss på halster fyra dagar längre än vad de sa. Tina K sa att det med största sannolikhet skulle bli så. Alltid något, om jag nu inte får hoppa in.

I kväll ska jag få prova Nintendo Wii för första gången! Är entusiastisk som ett litet barn. Vet flera ärrade spelveteraner som har sagt att det är det roligaste de någonsin spelat.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home