Monday, January 22, 2007

Ringsignalen är på maxvolym

Spänd förväntan. Har allt bråk med mina nära och kära varit förgäves? Tisdagen och onsdagen blir en enda lång väntan på torsdagen. Då telefonen kanske ringer. Om den inte gör det har jag sjutton tomma dagar i kalendern att fylla med något. Avstod från att köpa en ny stor Herrgårdsost på Vivo idag, eftersom den bara skulle bli gammal innan jag kommer ut. Sjutton dagar. Det är ett tag.

Vilken jaha-upplevelse om det inte blir nåt. Jag är verkligen inställd på sjuksängen nu. Har köpt ännu fler böcker. Kom på idag att jag inte behöver släpa med både tv, dvd-spelare och PS2:a, eftersom jag förstås spelar filmerna i PS2:an. En pryl mindre, bra. Jag har fixat adapter till mina feta hörlurar så att de går att plugga in i tv:ns lilla hörlurshål. I'm all set. Om de bara ringer.



5 Comments:

At 2:16 AM , Blogger Sanna ... said...

Liite orolig blir man ju liksom. Men 17 dagars slapp verkar ju grymt, om man slipper biverkningar.

 
At 11:37 AM , Blogger blaskagg said...

Kom på en grej till du måste göra från sjukhussängen: blogga och underrätta oss om krämpor. Ny rapport varje dag!

 
At 11:45 AM , Anonymous Anonymous said...

RING ring, nu ringer dom.... "Du har blivit antagen till våran teststudie, GRATTIS. Varje fredag är det afterbed i lobbyn, med finfina priser dropp. Vi ses snart"

 
At 12:16 PM , Blogger AmöbaBoy said...

Sanna: Det kan nog vara hyfsat grymt även om man får lite biverkningar. Så länge de håller sig hyfsat i schack.

Blåskägg: I'm way ahead of you; tänker starta en helt separat sjukhusblogg om jag nu blir kallad. Mitt bästa namnförslag hittills är "sjuttondagar.blogspot.com". Ge mig gärna ett bättre.

Jake: Varför pluggar du ekonomi när du så lätt skulle kunna göra miljoner, ja miljarder, på stand-up?

 
At 9:44 PM , Blogger annen said...

Spännande!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home