Wednesday, January 24, 2007

Vad är nu detta?

Så jävla typiskt! Har pratat i mobil kanske tre minuter idag, och under just de tre minuterna har tydligen AstraZeneca sökt mig. I stället för att jag kunde fråga dem direkt vad det gällde, fick de min sliskiga telefonsvarare i örat. Jag vill inte vara svår att få tag på, jag vill vara lätt! Maximal otur. Tanten sa hur som helst något om att tidsschemat ändrats och att hon skulle söka mig igen imorgon. Klockan var ca 16.55 och jag satt på pendeln, så jag kunde inte ringa tillbaka. Hade inte numret och skulle man be nummerupplysningen att hitta numret till en liten forskningscentral på stora Huddingesjukhuset skulle man nog få sälja datorn för att kunna pröjsa telefonräkningen sen, fast jag har kontantkort, och då blir det inget mer bloggande någonsin. Ever. Fem minuter senare fick jag ett sms.

"Hej ändring i 9272 nya tider 28 jan tom 13 feb hör av dig i morgon Tina K Astra"

Imorgon är det jag som går upp klockan 08.00 och ringer. This ain't over. Du ska få en sjukhusblogg och jag ska få tjugosex laxar i en fucking laxask.

Räkna med nytt inlägg i morgon bitti.




1 Comments:

At 2:41 PM , Blogger Sanna ... said...

Ahh, gillar som fan när du är kaxig i dina bloggar. Attityd is da shiiit.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home