Friday, December 08, 2006

Klappad på huvudet av Vattenpalatsets personal

Vad hände med att ta sina kunders synpunkter på allvar? Nu kommer visserligen mitt förslag att genomföras, men att vifta bort mitt trauma som stand-up var väl ändå lite över gränsen. Men det var ju kul att Caroline Gauffin (säkert praoelev) fick sig ett gott skratt. Det händer nog inte så ofta, trots att hon bor i Ler-um.

Jag lämnar faktiskt mailet helt oredigerat, för dig att sätta tänderna i. För Caroline Gauffin har onekligen en hel del intressanta idéer vad gäller typografi.


Hej!
Tack Tobbe för din humoristiska och underhållande beskrivning av badupplevelsen!
Stand-Up karriär???
Jag refererar till ditt e-mail:
"en förklarande skylt i första kakelrummet skulle nog bespara många besökare en hel del obehag"
Du har helt rätt! En tydlig skylt är på väg, för alla gästers bästa!!!
bara vi inte går miste om sådana här härliga e-mail...!
Mvh och God Jul
Caroline



4 Comments:

At 12:12 PM , Blogger blaskagg said...

Hon kanske är kär i dig.

 
At 9:30 PM , Anonymous Anonymous said...

JA, det var lite flörtigt tycker jag. Ni kan ju mejldejta nu :)

 
At 10:01 PM , Blogger AmöbaBoy said...

Jag upplevde det som mer paternalistiskt än flörtigt... men vad vet jag.

 
At 12:49 PM , Blogger blaskagg said...

"...!"

blir inte mer flörtigt än så.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home