Tuesday, September 02, 2008

Laptop bytes mot öppen spis

Jag behöver inte internet, jag behöver eld. Jag behöver sitta och se en hög ved brinna tills det inte finns något kvar. Jag behöver både värmen, lukten, det knastrande ljudet och det visuella. En eld har inte bråttom, den brinner tills den är klar. Man slentrianklickar inte på Firefox-ikonen och halkar ut på YouTube när man stirrar in i en eld. Om man slinker iväg någonstans är det in i sig själv, i tankar som länge har behövt tänkas färdigt, inte ut på nätet.

Ska ge mig ut på nätet och leta efter en bras-dvd nu.



2 Comments:

At 12:15 AM , Anonymous Anonymous said...

Du bor i fel stad älskling,
san

 
At 12:15 AM , Anonymous Anonymous said...

du borde bo med peter på Vindö,
San igen

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home