Friday, October 17, 2008

Bloopers från Idol-intervju

Igår var jag på repet inför kvällens fredagsfinal i Idol. Kommer att bevaka Idol under hela hösten för gylleneskor.se. Intervjuade Anna, Lars och Loulou och kände mig lite ringrostig. Länge sedan jag gjorde en intervju. Här är två bloopers åt er, från intervjun med Anna. Den första är ett väldigt dåligt skämt, den andra är bara konstig och lite creepy.




1.
Anna: "Man måste kunna stå för det man sjunger, på samma sätt som man måste kunna stå för det man säger. Och tänka på vad man sjunger om. Många artister har ju även varit politiskt engagerade. Man har chans att beröra folk och påverka, på ett annat sätt än vad kanske en tennisspelare kan göra.

Jag: "Men man måste stå för de tennisbollar man slår i och för sig."

Anna: "Haha! Ja..."


2.
Vi har pratat om hennes numera klassiska första audition. Jag har precis erkänt att jag börjar gråta när jag tittar på YouTube-klippet, och frågar om hon också gör det. Det gör hon inte.

Jag: "Du kanske grät tillräckligt då?"

Anna:" Ja. Jag tror att jag har gråtit färdigt i Idol."

Jag: "Det tror inte jag."




6 Comments:

At 5:22 PM , Blogger blaskagg said...

"Men man måste stå för de tennisbollar man slår i och för sig."

Du är inte ringrostig. Du är kvick som en oljad blixt!

 
At 1:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Håller helt med Blåskägg.
San

 
At 5:58 PM , Anonymous Anonymous said...

Bra jobb! Jag börjar också gråta av klippet btw.

 
At 7:44 PM , Anonymous Anonymous said...

hi hi hi "det tror inte jag".

 
At 7:44 PM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 9:23 PM , Blogger AmöbaBoy said...

Vem fick rätt då.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home