Thursday, October 30, 2008

Ta en tårtbit, gamle vän

Det förra inlägget var mitt tvåhundrade inlägg. Jag serverar mig själv en tårtbit och tackar de läsare som följt mig hittills.

Som en del av er vet skriver jag lite för musiksajten gylleneskor.se just nu. I dag var jag på Idol-repetition och skrev en text som ni kan läsa här om ni vill. I morgon tror jag att det är dags för Robin B att packa tandborsten och åka hem. Om det inte blir han finns risken att det blir Sepideh, något som vore högst orättvist. Hon var grym idag, liksom ett par till.

Idol är skoj.



4 Comments:

At 10:34 AM , Blogger blaskagg said...

Robin B borde aldrig ha gått till final. Han skulle behöva något mognadsår till.

 
At 10:42 AM , Blogger blaskagg said...

Och jag satsar mina kort på Robin E. Jag vill höra honom sjunga Dangerous med Roxette.

 
At 11:25 AM , Blogger AmöbaBoy said...

Skulle tro att det är rätt höga odds på en Roxette-låt. De ohippa temata måste vara över snart. Snart blir det house och R'n'B för hela slanten. Hoppas jag har fel!

 
At 4:46 AM , Blogger Sanna ... said...

Fan Tobbe. Inte bara har du lyckats få mig relativt intresserad av Idol, jag fick t.o.m ut något av din sköna artikel om ett Idol-rep!
Lova att aldrig bli intresserad av typ ... bögporr.Missade avsnittet idag, men vill fan se reprisen på söndag eftersom Lars ska sjunga Nirvana ... fast den kanske redan ligger på youtube ... Aja, ska sova nu. Godnatt min skatt.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home